"-Mamma har blivit galen"

För ett tag sedan var jag i storarummet där Johannes och Samuel lekte. Jag tror att de lekte brandbil och ambulans. Det var rätt stojigt med mycket sirener etc. Trots detta gick det tydligt att urskilja diverse rop och grymtande från köket. Det jag kunde utläsa (eller ska man säga uthöra) av lätena var att Karin hade tappat något på foten eller möjligen sparkat i tå i ett stolsben eller liknande.
Johannes utbrast omgående:
"-Samuel vi måste rädda mamma"
Varpå Samuel utbrister, oklart om detta var för att uppmärksamma mig på situationen eller bara ville lufta sin åsikt i största allmänhet:
"-Mamma har blivit galen!"

Kommentarer
Postat av: farfar

Skönt att har rådiga söner som inser allvaret, och dessutom hade rätt utrustning för situationen, nämligen både brandbil o ambulans, hoppas att gossarna redde ut det kaotiska läget. kram farfar

2015-02-16 @ 11:22:42
Postat av: Farmor

Hoppas diagnosen var felställd!
kram

2015-02-16 @ 13:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0