Dragåsna

Dagarna under lovet bjuder på molnigt och kallt på morgnarna och soligt och skönt på eftermiddagarna, så idag ville barnen åka till lekplatsen efter lunch. Marcus behövde bilen för att slänga en massa skräp och det är för långt för barnen att cykla eller gå dit. Så jag fick helt enkelt prova nåt nytt.
 
 
 
 
Det är drygt två kilometer till lekplatsen och jag var helt slut när vi kom fram.... Barnen tyckte det var toppen och Hugo gjorde cykelkärrepremiär och var nöjd med det.
 
Väl på lekplatsen fick han göra gungpremiär och det var en succé.
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Heja Karin!!!
Som småbarnsmamma döljer det sig mycket träning i vardagen. Kul att även Hugo uppskattade både cykelkärra och gunga.
kram

2015-02-18 @ 20:20:52
Postat av: Farfar

Heja Karin! Om det är de vita mittlinjerna man ser bakom ekipaget tycker jag du är en trafikfara, men du kanske tränar för Dubai, dom har ju lite andra regler där, Kram från Svärfar.

2015-02-18 @ 21:09:30
Postat av: Mormor &Morfar

Håller med Lena om vardags-träning. Varför skall man gå på gym? Det är dessutom mycket roligare att göra något tillsammans med sina barn.
Kram

2015-02-18 @ 22:09:45
Postat av: Anna 3:an

Mysigt med utflykt! Kul att Hugo gillade cykelkärran och gungan på direkten.

Däremot ser det ut som att Samuel inte sitter så bra fastspänd i cykelstolen, har du glömt dra upp det där spännet mitt fram så att axelbanden inte glider ner?

2015-02-19 @ 11:24:10
Postat av: Karin

Hoppas att det kan bli fler cykelturer med Hugo i kärran framöver. Tack Anna för uppmärksammandet, det ser jag nu att det inte var bra spänt. Inte så lätt att få till det när jag redan kopplat på en fullastad cykelkärra till cykeln, men ska kolla på det inför nästa gång!

2015-02-19 @ 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0