Äntligen!

Så var vi äntligen uppkopplade med det stora vida nätverket igen! Internet- och tv-mannen har varit här på eftermiddagen och fixat med kablar och grejer. Vi förstod varandra trots språkförbistringen och jag lyckades visa honom alla kablar i källaren som han behövde komma åt.

Vilken frihet! Tänk ett sånt uppdämt surf-behov jag har just nu. Så det tar nog ett tag att komma ikapp, men nu ska jag iallafall kunna blogga lite smidigare.

Igår hade vi besök av Helene och Albert, vilket var skoj. Killarna lekte rätt bra tillsammans ända tills de ville ha samma leksak. Albert vann dock kampen som den äldre killen han är :)

Denna veckan är det inga kyrkoaktiviteter eftersom personalen förbereder helgens julbasar.

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis! Då får Johannes roa sig själv när du uppdaterar dig i cyberrymden :) Filip är idag snygg i presentbodyn han fick av er. Nuförst har han växt i den. Kramar!

2010-11-16 @ 16:47:25
Postat av: Maria

Åh, vad skönt att ni har internet igen och kan ha kontakt med omvärlden. Vi kan väl höras på skype nån dag i veckan? Är hemma imorgon förmiddag ända till kl.10.45 och sen är jag nog hemma på eftermiddagen igen. Eller så ses vi på fejjan :)



Ha en bra kväll och hälsa M och J!!

Kram Maria

2010-11-16 @ 17:09:26
Postat av: Tobias

Fortfarande ingen Karin på Skype. Vadan detta?



Hörs (o ses) en annan dag.



kram,



//t

2010-11-16 @ 18:00:16
URL: http://granebo.wordpress.com
Postat av: Karin

Middag och ett avsnitt av Bonde söker fru kom emellan mig och skype :)



Kanske kan jag logga in senare idag, måste bara hitta kamera, mikrofon och hörlurar först.

2010-11-16 @ 20:06:35
Postat av: mamma Eva

Nu blir det mycket på skype. Ha det så bra.

Kram mamma

2010-11-16 @ 22:06:10
Postat av: Lena

Så härligt att vi kan kommunicera igen!

Lite häftigt att du blivit så kyrklig att det är aktiviteter i denna anda mest varje vecka. Vore roligt med lite bilder från era aktiviteter där.

Kram till er alla tre

Lena

2010-11-17 @ 13:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0