Då var det dags för mitt första inlägg

Äntligen har det blivit dags för mig få delge er hur mitt liv tillsammans med min underbara hustru verkligen är. Igår tog jag åter cykeln till jobbet så Karin och Johannes kunde åka till Ikea. Det är naturligtvis väldigt spännande att komma hem från jobbet just en sån da. När jag vaknade på morgonen hade jag tex ingen aning om att jag behövde ett prickigt duschdraperi. På kvällen åkte jag och handlade inför helgen. Det blev en hel del kan jag lova. Det blev ca 165 euro men högst upp på kvittot stod det något slags löpnummer. Det stod 931 närmre bestämt. När jag kom hem fick Karin syn på detta och utbrast: -Har du handlat för 931? Tror du verkligen att jag har handlat för 8000 kronor blev min motfråga. Då blev Karin sur Slut för idag

Kommentarer
Postat av: Maria

Slutklämmen låter precis som Karin i ett nötskal :)



Kul att få lite uppdatering från dig också Marcus!!



Vi ses om några veckor!

Kram Maria

2010-11-19 @ 17:59:22
Postat av: Tobias

Snacka om storhandling!



Det är inte alltid lätt att vara till lags...

Var det denna helgen som Olla skulle komma på besök? Hälsa isåfall!



Ser er aldrig inloggade på Skype. Lite av en besvikelse. :-( Kan det komma att ändra sig?



kram,



//bror

2010-11-20 @ 21:28:59
URL: http://granebo.wordpress.com
Postat av: Karin

Vi är på skype så fort datorn är på, men verkar kanske vara gula. Vi får försöka pratas vid någon eftermiddag/kväll under veckan Tobias.



kram



Ola och Therese är här nu, trevligt!

2010-11-21 @ 19:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0