Fantasi

Idag har jag och Johannes besökt svenska kyrkans barnverksamhet (Fantasi) för första gången. Det var skoj att träffa lite andra mammor och barn och att få sjunga lite. Johannes var väldigt entusiastisk över marrackas-ägget och skakade i takt till våra sånger. Tack H och A för att ni tog med oss dit! Det var många nya intryck för Johannes, så när vi kom hem sov han i två och en halv timme. Han slår nya sovrekord mest hela tiden här nere. Kanske är det nåt i den belgiska luften som gör att man sover extra gott?! Eller så är han bara trött och omtumlad av allt nytt som han upplever hela tiden. Den långa sovstunden gav mig tid att dricka kaffe i lugn och ro, stryka våra nya gardiner och påbörja en ny bok. Så det kanske är förståeligt att jag hoppas på fler såna tillfällen :)

Kommentarer
Postat av: Helene

Härligt! Det är INTE den belgiska luften som får Johannes att sova, fråga Albert!

Hoppas vi ses idag, annars blir det på fredag!

2010-11-10 @ 08:46:17
Postat av: mamma Eva

Hej!

Låter jätte.- trevligt. Kan J:s sovtider bero på att ni båda lever lite lugnare nu än den senaste tiden hemma?

Tack för adressen, kommer snart paket.

Kram mamma

2010-11-10 @ 16:20:26
Postat av: Lena

Så mysigt att ni har det bra.

Skulle även vi kunna få er adress (ni behöver inte vara rädda att vi står utanför dörren bara sådär helt apropå, jag lovar).

Kram

svärmor

2010-11-10 @ 19:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0