Foton

Jag är duktig på att ta med kameran när vi är ute på grejer, däremot är jag betydligt sämre på att komma ihåg att använda den. Ska försöka bättra mig på den fronten.

Det har ju efterfrågats lite foton här på bloggen, så här kommer några på Johannes. Mest han som fastnar på bild numera :) Tobias vill gärna ha omgivningsbilder, det kommer i sinom tid. Förhoppningsvis innan han hunnit besöka oss.... Även resten av lägenheten skall väl publiceras vid tillfälle.


En bild från dagens shoppingtur:



En glad krabat som fick åka framåt i vagnen när han var missnöjd bakåtvänd. Då blev det annat ljud i skällan.
Även de två gaddarna syns tydligt på denna bild. Annars är de väldigt svåra att fånga då han alltid räcker ut tungan när man drar i underläppen för att blotta bissingarna.





Vem har sagt att man behöver leksaker; det går precis lika bra med kartongåtervinningen.







Det är inte helt lätt att fotografera när man ensam med honom, då han är väldigt nyfiken och gärna kommer och drar i kamerasladden. Bakom de röda ögonen döljer sig en målmedvetenhet som heter duga.
Detta är för övrigt Johannes krypstil. Ser lite omständigt ut, men han tar sig dit han vill och det är ju huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Superhärliga bilder!! Han växer ju så det knakar, förstår att han behövde ny pyjamas...

Ser fram emot de där omgivningsbilderna!



kram,



//tobias, nils o elmer (karro kvällsföreläser)

2010-11-17 @ 20:07:27
URL: http://granebo.wordpress.com
Postat av: Maria

Kul att se lite bilder och att äntligen få se tänderna, märkte ju när vi skype:ade idag att tungan gärna åker ut.



Ska bli kul att ses om några veckor!

Kram

2010-11-17 @ 20:44:23
Postat av: mammam Eva

Nu blir det dags för tandborsten!!

2010-11-17 @ 21:18:21
Postat av: Malin Picabo, kallar mig Malin S nästa gång;-)

Vilka härligt inspirerade blogginlägg du ger oss Karin! Jag saknar själv lite den där känslan av förälskelse som man har i början av bloggkarriären, när man knappt kan vänta att få formulera nästa inlägg. =) Nu, efter snart tre år, blir det mest ett evigt bildpublicerande med en kort textrad till för min del. Jag ska nog försöka ta mig lite tid att få ner några sammanhängade meningar, insprirerad av dig! Låter som ni har det väldigt bra! Härligt! Kram!

2010-11-18 @ 09:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0