Gymping sett från sidan

Idag var vi iväg en sväng för att få göra något som vuxna människor tillsammans utan barn. Vi skulle på på Friskis & Svettis där det fanns barnpassning. Johannes ansåg dock barnpassningen vara undermålig så det blev jag som blev barnpassare och min fru som blev vältränad.

Johannes och jag satt vid sidan och tittade på. Ett upplägg som som passade oss båda perfekt. Sen tidigare visste jag att jag är gift med en väldigt trevlig och smart kvinna. Efter en timmes tittande på skumpande och gungande damer är det även bekräftat att hon utan tvivel är snyggast i Bryssel.

Nu är klockan 19:37 och snart ska jag gå och lägga mig. Det frestar på att titta på gympa.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så det kan gå!

Det är skönt att höra att du tar ditt ansvar som far och det är mysigt att du ger din fru offentliga komplimanger. Dylikt bäddar för ett gott förhållande. Fortsätt med det!

kram till er alla tre

mamma

2010-11-29 @ 14:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0