På väg...

Nu är vi framme i Bryssel. Inatt blir det hotell eftersom våra möbler kommer först imorgon.    

Dock tappade jag min telefon i golvet på Landvetter, så nu har jag ingen display längre. Surt. Så jag kommer inte kunna svara på sms på ett tag. Får väl försöka köpa en ny telefon för mitt svenska sim-kort.

Resan gick bra och spenderades på olika vis....   

 





Lägg märke till Johannes blick på igelkottsfrisyren i stolen framför. Han blev väldigt rädd för den, men kunde ändå inte låta bli att titta, nyfiken i en strut.....

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul med uppdatering redan. Det här med en blogg var verkligen ingen dum idé. Såg ut som att någon var VÄLDIGT trött på flygresan (=M) eller?!



Hoppas ni får en skön kväll och natt på hotellet och att det känns bra imorgon när ni kommer "hem" till ert nya hem.



Trist med telefonen, hoppas att det löser sig snart.



Hälsa familjen så hörs vi snart!!

Kram Maria

2010-11-02 @ 15:26:15
Postat av: Lena

Så mysigt att få följa er på resan till nya världen. Som den hönsmamma/-svärmor/-farmor jag är, så tänker jag på er hela tiden en sådan här dag.

Hopppas innerligt att ni får ett gott liv i Bryssel.

Nu har vi fått fart på vår webb-kamera igen, så i lördags var vi med när familjen på Granebo lagade middag och barnen satt så gulligt och ritade vid köksbordet. Kan vi så småningom komma i kontakt med er på samma sätt? Det vore kul.

Som tur är kan jag säga att vi ses snart, tiden till jul brukar gå så himla fort.

Jag har börjat planera en resa till er nästa sommar. Jag har tillfrågat en dam om ev passning av Fido. Vi får försöka skola in dem och hoppas på att det går bra. Nu blev ni allt förvånade!!!!



Puss o Kram

Lena

2010-11-02 @ 17:45:28
Postat av: Helene

Välkomna! Vi hörs på torsdag!

2010-11-02 @ 19:38:42
Postat av: Mia

Men gud vad sött att han blev rädd för en frisyr!

Synd med telefonen... Hoppas du kan lösa det på något inte allt för krångligt sätt.

Kram

2010-11-03 @ 08:43:20
URL: http://miasalskadebarn.blogspot.com/
Postat av: Lina K

Hej på er!

Vilket bra initiativ med blogg Karin :) Vi kommer spänt följa den! Jag ska försöka få igång min blogg igen, nu verkar mina foton gå att ladda ur iPhonen till datorn igen - smidigt ;)

Kram, hoppas allt går bra för er i nya lyan!!

2010-11-03 @ 11:09:51
Postat av: Tobias

Vid det här laget borde flyttgubbarna hunnit lasta av allt, gissar jag. Om de inte sagt fel dag förstås...



Ser fram emot lite bilder av ert boende och närområde här på bloggen!



En bra telefon att blogga från är nog HTC's nya lur HD7.



Lycka till med uppstarten!

2010-11-03 @ 18:54:17
URL: http://granebo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0