Påskpynt

Jag skrev ju häromdagen att jag varit och handlat lite påskpynt, här är resultatet.



Jag trodde att jag köpte en liten ask med vita fjädrar och en stor påse gula, men det visade sig att den stora påsen innehöll en gul fjäderboa (!), så jag fick rycka loss fjädrar ur den för att sätta i riset och sen får den fungera som "fot".

Långfredagen är ingen helgdag här i Belgien, men Marcus tog semester idag, vilket var trevligt. Vi har haft en bra sommardag, lekt i trädgården och förberett en del inför våra besökare (Tobias, Karro och de två kusinerna Nils och Elmer) som kommer imorgon förmiddag och stannar till onsdag. Det blir skoj!


Kommentarer
Postat av: Anna 3an

Vad skönt det ser ut! Jag vill också sitta i en trädgård i shorts och t-shirt!



Snygg påskdekoration, synd du var tvungen att ta sönder fjäderboan bara!

2011-04-23 @ 12:08:50
Postat av: Lena

Den där stunden ser ut att vara lugnet före stormen!

2011-04-26 @ 14:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0