Ändrade planer

På grund av det blåsiga vädret i Göteborg så har planen från Bryssel inte kunnat landa på Landvetter utan åkt tillbaka till Bryssel, vilket lett till att S, H och A inte hade något flyg att åka hit med igår, så det blir inget besök den här helgen. Även morgonflighten idag var inställd, så det verkar fortfarande vara för blåsigt. Tråkigt, men inte så mycket att göra nåt åt. De fick iallafall pengarna tillbaka så besöket får planeras in i vår istället. Men vi hade ju varit smarta och tagit det nu innan A fyller två och börjar kosta som en vuxen....

Något som är värt att notera är att flera andra bolag lyckades landa på Landvetter; vad säger det om Brussels airlines.... Sämre plan, sämre piloter eller helt enkelt högre säkerhetsmarginaler. Jag hoppas på det sistnämnda.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, jag hoppas verkligen att det handlar om högt säkerhetstänkande eftersom ni ofta anlitar detta flygbolag.

Nu fick ju Johannes åka till badhuset som vanligt och det verkar han ju tycka väldigt mycket.

Kram till er alla

2011-12-12 @ 09:18:34
Postat av: Sophia

Mmm, sakerhet framfor allt. Men jag vill mest saga skit. Skit skit skit. :D

Jag hoppas vi kan boka in ett nytt tillfalle.. Och att vi ses i jul/nyar!

Kram

2011-12-15 @ 07:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0