Bröllopsdag!

Igår, den 31 januari, var det min och Marcus andra bröllopsdag. För två år sen stod vi i Harestads kyrka och sa "ja" till varandra.



Förra årets bröllopsdag minns vi knappt, då Johannes var ny och vi fortfarande inte riktigt hade fattat att vi var föräldrar; han skulle ju inte komma förrän i februari, så i år var första bröllopsdagen vi faktiskt firade.

Vi konstaterade även att mina föräldrar varit närvarande både på bröllopet, på den första samt även på den andra bröllopsdagen. Är det nu en tradition att de alltid "måste" vara hos oss den 31 januari :)

Vi firade lite igår kväll med blommor, hämtpizza och vin. Johannes fick smaka pizza för första gången; han tyckte bottnen var god, men ratade ananasen och skinkan.






Kommentarer
Postat av: Lena

Jag säger det igen.................. så himla roligt med alla dessa bilder, ni är ju så låååååångt bort. GRATTIS har jag redan sagt i en tidigare kommentar.

2011-02-01 @ 15:22:11
Postat av: Sophia

Grattis grattis!!

2011-02-01 @ 20:47:49
Postat av: Anna 3:an

Grattis, nu är det inte många år kvar till första krisen :)



Kram kram

2011-02-02 @ 11:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0