Resevecka

Igår fick vi äntligen till fikan med familjen W/S. Det var väldigt trevligt! Killarna lekte riktigt bra tillsammans även om de emellanåt rök ihop över någon leksak som båda ville ha :)

Denna vecka ska vi ut och resa allihopa. Marcus startade redan imorse med att ta flyget till Baltikum. Därifrån flyger han direkt till Göteborg på torsdag kväll och ansluter med mig och Johannes som då bör ha ankommit Götet på eftermiddagen. Första gången jag ska flyga själv med Johannes, hoppas det kommer gå bra.

Idag har vi haft det rätt lugnt här hemma. Vi tog en liten tur till lekplatsen på förmiddagen så att Johannes kunde få gunga och åka lite ruschkana, vilket han fullkomligt älskar. Det var dock rätt kallt, så vi kunde inte vara ute så länge.

Nu sover han sen en stund tillbaka och jag har precis kollat Solsidan och ska nu uppdatera mig om nyhetsläget i världen.

Kommentarer
Postat av: mamma Eva

Vad tycker du om Solsidan?

Personligen tycker jag att det fn är gräsligt, gick ifrån det i söndags. Men som tur är är ju smaken som baken-delad.

Res väl. vi kan kanske talas vid innan dess.

Kram mamma

2011-02-22 @ 13:49:01
Postat av: Maria 2:an

Men mamma, HUR kan du tycka att Solsidan är gräsligt?! Det är ju en jättebra och kul serie....men som du säger, tur att smaken är som baken.



Skönt att komma hem till Svedala några dagar och sen ses vi på måndag :)



KRAM

2011-02-22 @ 16:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0