Hemma igen!

Så får vi anledning att ännu en gång på ganska kort tid utbrista "Hemma igen!". Den här gången är hemma= Bryssel.

Resan påbörjades igår genom att vi tog bilen till Tysklandsterminalen i Göteborg och körde på Stena Scandinavica som skulle ta oss till Kiel. Det gick som smort :)

Väl på färjan åt vi middag och därefter gick vi till vår familjehytt och la oss. Då var klockan strax efter 20....

Johannes vaknade sin vana trogen lite innan klockan var 6 imorse och då gick han och jag till färjans lekrum. Johannes lekte med de olika leksakerna medan jag tittade på Nicke Nyfiken :)

Efter en bra bufféfrukost la färjan till kl 9 och vi fick köra av.

Därefter har det mest varit bilkörning ända tills vi rullade ner i garaget vid 18-tiden ikväll. Det har gått väldigt bra idag, Marcus har kört hela tiden och jag och Johannes har suttit i baksätet.

Nu är vi dock rätt trötta och jag tror att vi kommer sova gott i natt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Välkomna hem och sov så gott.

kram

Lena

2011-01-12 @ 22:04:00
Postat av: Helene

Välkomna till Bxl! Visst är det smidigt med färjan!

Pratade med F igår kväll, söndag nästa helg funkar bäst för oss, en emfika kanske?

2011-01-13 @ 07:39:44
Postat av: Maria 2:an

Låter som att ni hade en bra hemfärd, skönt att allt gick smidigt. Jag vet ju annars hur arg J kan vara när han sitter i bilen och DET hade inte varit kul om han var sån hela vägen genom Tyskland och Belgien.



Hoppas ni får en fin dag idag på lille J:s 1-årsdag, skönt med lite sovmorgon:)



Kram

2011-01-13 @ 09:09:38
Postat av: Anna 3an

Skönt att ni kom hem igen och att resan gick bra trots allt!



Hoppas ni får en bra dag på jonkens födelsedag!

Nu ska jag strax gå iväg till min tenta, segt men skönt att få den gjort.



kram kram

2011-01-13 @ 12:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0