Varm. Eller kall...

Ny febertopp för Marcus på kvällen, så det kändes som ett bra beslut att inte ta hem honom idag. Vi får se om han kommer hem imorgon.

Det blir iallafall ingen Brysselresa imorgon som planerat.

Däremot kommer moster Maria hit ändå (hon skulle åkt med oss ner och stannat några dagar). Det blir skönt för mig med sällskap och roligt med en lektant tycker Johannes :)

Johannes var trött efter besöket hos sin pappa och somnade lite i bilen på väg hem, men jag kunde ändå lägga honom vid sju som vanligt. Så nu har jag spenderat kvällen framför "Familjen Annorlunda". Herregud; hur tänker folk när de skaffar 6, 7, 8 eller ännu fler barn?! Verkar innebära rörigt och stimmigt och allmänt kaos; skulle inte funka för ett kontrollfreak som mig :)

Kommentarer
Postat av: Maria 2:an

Moster Maria tycker också att det ska bli kul att komma och hälsa på, leka lite med Johannes och se till så att du får sova ikapp lite :)



Trist att det inte blir nån Bryssel-resa denna gång men det är sånt som händer, jag/vi får komma och hälsa på en annan gång, ni lär ju bo kvar där ett tag.



Hoppas att lilleman sover gott i natt och inte stör dig för mycket så ses vi imorgon eftermiddag :)



Nu ska jag lägga mig och läsa en av mina julklappsböcker.

Kram Maria

2011-01-03 @ 21:30:05
Postat av: Anna 3an

Tråkigt att han aldrig blir frisk, det var en skum jul detta :(



Skönt att Maria kommer så att du kan få hjälp därhemma med det mammiga monstret. Ni får säkert jättetrevligt fastän ni inte kommer iväg till Bryssel i tid.



kramar!

2011-01-03 @ 23:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0