Semester

Vi har semester och därför blir det inte mycket till bloggande om dagarna, vilket ni kanske märkt...

Jag och Johannes har nu varit i Sverige i drygt två veckor och Marcus i en. Vi har hunnit med mycket; skånevistelse, Karlstad, Göteborg, Lidköping och nu Göteborg igen. En del flängande, så nu är det skönt att i stort sett hela resterande semestern ska tillbringas i Göteborg. Med tanke på att vi ska hyra ut huset från augusti har vi dessutom en hel del att göra här hemma med röjande bland våra saker. Det går framåt dock, men mycket återstår. Jag hoppas att jag kommer hinna känna mig lite ledig också innan det är dags för återfärd.

Johannes fann sig snabbt tillrätta i huset och gillar den lite mer uppväxta trädgården vi har här jämfört med den i Bryssel. Framförallt är han väldigt förtjust i allt som växer som man kan äta....

Vi har haft några fina dagar med sol och riktigt varmt, vilket är härligt. Så efter förmiddagarnas arbetspass har vi passat på att åka och bada.

Idag kom dessutom min fd kollega Lina med familj på spontanbesök till lunch, mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: Maria 2:an

Kul med lite uppdatering men jag förstår om inte bloggande är prio 1 på semestern, finns mycket annat man vill (och måste) göra.



Ser fram emot lördag, hoppas vi får lika fint väder som vi har här idag, strålande sol :)



Kram

2011-08-02 @ 08:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0