Bra kvalitet

För att kunna resa med liten väska plus ha plats för några nya inköp lämnade jag de allra mest vädertåliga ytterkläderna hemma i Bryssel och tänkte att vi kan låna här om det behövs. Då hade jag dock inte räknat med att det skulle regna en del, men som tur väl är så visade det sig att mamma och pappa har kvar ett par gamla gummistövlar i stl 22 som jag hade när jag var liten. Och dessa passade perfekt till Johannes och var fortfarande i riktigt gott skick. Var allt bättre förr?!



Han var även behjälplig vid trädgårdsarbetet som behövde göras.





När allt skitigt arbete är klart måste man bada. I Öllsjö finns det barn-spa.




Kommentarer
Postat av: Maria 2:an

Åh, vilket härligt SPA Johannes fick bada i- en riktig badtunna :)



Fantastiskt med sådan bra kvalitet, jag menar det var ju inte direkt igår du hade stl 22 i skor.



Kul att "ses" på Skype idag, får se när vi ses IRL nästa gång.



Kram

2011-05-16 @ 21:05:34
Postat av: Anna 3an

Snygg betong-tunna :)



Även väldigt snygga stövlar, de har ju jag också haft. Överlevt 3 barn och fortfarande i gott skick 30 år senare, det är kvalle det!

2011-05-16 @ 21:39:22
Postat av: Lena

Så mysigt ni verkar ha det!

Kram till er alla

2011-05-16 @ 22:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0