Hemma

Efter en mycket bra vecka hos mamma och pappa är jag och Johannes nu hemma igen. Vi har dessutom hunnit med födelsedagsfirande idag på eftermiddagen; vi kom i stort sett bara innanför dörren innan vi gav oss av idag.

Dock borde jag lära mig att jag inte ska köra bil hem till just den här familjen; förra gången jag skulle dit körde jag fel på vägen dit. Idag körde jag fel på vägen dit (dock inte på samma ställe som förra gången) och på vägen hem. Dessutom fick jag ju hoppa över rosévinet som de andra mammorna sippade på....

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Karin, du har ett tufft liv i Bryssel. Krångliga vägar och inget Rosévin på onsdagseftermiddagen. Hoppas Marcus kommer hem och pysslar om dig snart (han längtade verkligen efter er i helgen).

Kram

2011-05-18 @ 21:00:59
Postat av: Karin

Ja, Lena, visst har jag det :)

Det som är mest irriterande är absolut inte att jag missade vinet, utan att jag var så säker på att det skulle gå mycket fortare att köra bil än åka kollektivt. Vilket var helt fel, för jag tror nog jag kunde åkt kollektivt snabbare och mer miljövänligt dessutom.

2011-05-18 @ 21:58:15
Postat av: Lena

Då får du pröva det nästa gång. Och miljövänligare måste det ju bli, eftersom den kollektiva trafiken går oaktat om du och Johannes åker med eller inte.

Kram

2011-05-19 @ 08:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0