En regnig lördag

Idag har det regnat i stort sett hela dagen och vi konstaterade att det nog faktiskt är den första sån dag sen vi flyttade ner. Visst har det regnat förut, men då mer i skurar som ofta dessutom avlösts av sol.

Johannes vaknade tidigt; när han och jag gick upp var det fortfarande riktigt mörkt utanför fönstrena, så då var det mysigt att tända lite ljus och sitta i soffan och ha det bra.

Förmiddagen spenderades på ikea tillsammans med många andra Brysselbor; vi är på jakt efter en säng till Johannes, men vi hittade inget som passar oss. Efter köttbullslunch åkte vi hem och grejade lite med foton medan Johannes sov middag. Sen såg det äntligen ut som att det kom en lucka i regnet och vi gick till lekplatsen. Vi hann dock inte mer än runt hörnet innan det började regna igen. Vi lekte en liten stund innan vi var nöjda och gick hem. Behöver jag ens nämna att vi var helt ensamma på lekplatsen.......







Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder, och det tycks ingen av er ha. Här har vi tillbringat dagen inomhus, eldat i spisen och studerat våra ultraljudsbilder, (har ni kollat dom)?

Kram farmor o farfar

2011-10-08 @ 20:59:17
Postat av: Tobias

Tips i sängletandet: en fullång säng som är minst 90 cm bred ger plats för både liten parvel och mamma eller pappa. Vaknar Nils på natten o inte vill sova ensam så följer jag med till hans säng och blir ofta kvar resten av natten (jag somnar rätt tungt), då är det skönt att hela jag får plats i sängen...



kram, //tobias

2011-10-10 @ 10:46:34
URL: http://granebo.wordpress.com/
Postat av: linh to phuong

hej! förlåt om jag stör, men jag skulle bli jätte glad om du kunde rösta på mig här: http://apps.facebook.com/freshtoday_sverige?entry_id=547 (om du har facebook alltså!), det skulle betyda jätte mycket för mig! tack :D

2011-10-10 @ 11:11:46
URL: http://madebylinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0