En bestämd ung herre

Som rubriken säger, så är det vad vi har i vårt hem. Inte mig emot egentligen, då jag tycker det är lite charmigt med egna åsikter och "personlighet", men då får man visst som mamma även ibland acceptera att saker och ting inte blir som man själv tänkt sig.

Idag när vi skulle åka till kyrkan så skulle Johannes nämligen tvunget ha hörselskydd på sig. Jag försökte locka med kepsen istället då den är en stor favorit, men idag var den inte vatten värd. Så det var bara att gå hemifrån med en nöjd, och hörselskyddad, liten kille.





Jag tyckte själv att han var rätt söt i skydden och det var inte förrän vi gick från spårvagnshållplatsen till kyrkan som jag insåg att det kanske fanns personer som trodde att jag var orolig över att Johannes skulle få sin hörsel förstörd och därför satt på honom hörselskydden :)

Kommentarer
Postat av: Farmor Lena

Kan trösta dig med att det kunde varit värre (och det KAN bli värre). Då får man väga saker för och emot och ta fram bästa förhandlingstekniken. Ibland lyckas man och ibland går man bet.

Kram till er alla tre, hoppas du och Johannes får något trevligt för er, nu när pappa Marcus ska ut på eget nöje

2011-09-16 @ 13:38:28
Postat av: mormor

ja, han var ju i alla fall påklädd. Kan det vara så att han inte uppskattar musiken i kyrkan? Eller vill han inte höra sin mamma prata franska?

kram

2011-09-16 @ 18:45:50
Postat av: Sophia

Hahahahahahahahahahahaha! Underbart!!!

2011-09-18 @ 17:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0