Höstpiff

Jag och Johannes tog en tur till Ikea och köpte lite nya krukor och blommor och höstpiffade lite i hans rum och i gästrummet. Helt plötsligt kändes rummen inte lika tomma och obebodda längre.





Dessutom har vi en fin blomma som Marcus köpte sig i 35-årspresent. Hans moster och morbror (och tillika gudföräldrar) skickade honom en internationell blomstercheck i födelsedagspresent. En rolig och bra present, då vi fick prova att handla blommor i blomsterhandel istället för på torget.



Kommentarer
Postat av: Lena

God morgon på er där nere i Bryssel!

Blommor gör verkligen skillnad. Hoppas ni kommer att känna lika stor glädje när ni ser dem växa, som jag gör när jag gör "växtkoll" när jag kommer hem. För mig är lycka att mycket tidigt upptäcka när en orkidé ska till att blomma. Förra hösten när Lars låg på sjukhuset så länge, satte flera av våra orkidéer igång med blomning. Det valde jag att ta som tecken på att Lars skulle fixa att komma hem igen. Och det gjorde han och nu har den sista orkidéblomman fallit av.

Kram

2011-09-21 @ 08:25:36
Postat av: mormor

Hoppas att johannes gillar djuren på gardinerna. Gästrummet ser absolut välkomnande ut!

kram

2011-09-21 @ 11:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0