Semestern

Efter en fantastisk vecka på soliga Gran Canaria är vi åter på belgisk mark. Vi är otroligt nöjda med vår semestervecka och har fått lite färg på näsan. Varje familj bodde i var sin bungalow och vi hade sån tur att vi bodde grannar allihopa, så Johannes kunde springa fritt mellan oss, något han tyckte var toppen. Samuel har krupit runt utomhus och kört med de nya bilarna som han och Johannes fick av mormor och morfar. Jag och Marcus har umgåtts med mina systrar och deras män och barn samt mamma och pappa. Dessutom har vi firat mamma som fyllt år och lussat för de båda "gamlingarna"; ett uppskattat inslag vid medelhavet.
 
 
 
 
 
Nu väntar en veckas arbete för Marcus (som även inkluderar en Englandsresa) och sen är det dags för nästa semester, fast till vintern den här gången.
 

Kommentarer
Postat av: Anna 3:an

Kul med snabba blogginlägg! Vilken fantastisk vecka vi hade, jag längtar redan tillbaka trots att vi fick en extra "bonusdag" :) Det var visserligen 10 grader varmare när vi kom tillbaka än när vi åkte men desto regnigare och ruskigare...det var verkligen välbehövligt med lite sol och värme. Åsa jublade över att få återse sitt kära badkar och vi hoppade givetvis rakt i direkt efter frukost!

2012-12-16 @ 21:03:43
Postat av: Marcus

Det märks att Åsa brås på sina föräldrar, dvs har blivit en badkruka. Låt mig gissa på att temperaturen i karet var högre än poolens behagliga 23.
Då jag kallas kruka av min bror med familj var det ju trevligt att för en gångs skull vara ansedd som en badkarl.

2012-12-16 @ 21:08:08
Postat av: Lena

Lussetåget var imponerande!

2012-12-16 @ 21:36:07
Postat av: Helene

Vilken fin bild på dig och Johannes!

2012-12-17 @ 16:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0