För stora

Mammas stövlar är för stora konstaterade Johannes imorse när vi skulle klä på oss för att gå till dagmamman. Och det stämmer; men bara en sisådär tjugo nummer....



I onsdags var det fyramånaders-kontroll för Samuel. Han växer stadigt (men inte lika fort som bror hans gjorde vid samma ålder) både på längden och bredden. Han väger numera 6500 g och är 62 cm lång.



Idag är det rikigt regnigt ute, så det är trevligt att jag och Samuel har inomhusaktivitet inplanerad; mamma-bebis-träff i kyrkan. Hoppas det blir lite bättre under helgen, som än så länge är helt utan planer.

Kommentarer
Postat av: Anna 3:an

Det ska bli kul att se hur stora era kids kommer bli, inte så mkt på bredden, men de har ju både längden och två stora båtar till fossingar att brås på! Samuel verkar inte vara så där superstor nu, men han kanske tar sig vad det lider?

2012-06-15 @ 15:24:31
Postat av: Karin

Det finns väl en viss sannolikhet för att de kommer bli ganska långa. Risken för stora fötter är dessutom mycket stor. Samt långa armar. Iallafall om de brås mest på mig (eftersom jag, vilket jag till min stora förfäran insåg häromdagen, har i stort sett lika långa armar som Marcus.....).

2012-06-15 @ 16:04:28
Postat av: Anna 3:an

Hahahaha, förstår att den upptäckten inte var så vidare kul! Men jag kan trösta dig med att det inte syns att du har så långa armar, nästan... ;)

2012-06-16 @ 10:25:17
Postat av: Lena

Nu undrar jag om ni tycker att våran lille Marcus är ful? Anna förstår om du Karin inte tycker att det är kul att se om som Marcus.

Tur att era små gossar brås ENBART på morfar Christer.

Kram

2012-06-17 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0