Träning

Igår förmiddag kom babygymet fram. Samuel verkar gilla det, men det är tröttsamt att träna.



Även hans storebror blev förtjust; han tyckte mycket om att ligga och gymma där när han var liten, men även nu som lite större funkar det uppenbarligen bra.



Marcus var hemma igår kväll, men har nu åkt till England, så även ikväll fick jag träna på att lägga Johannes med Samuel som sällskap. Jag kände mig nöjd med mitt uppdrag, då jag lämnade sovrummet med en sovande Johannes i sin säng och en sovande Samuel i min. Några minuter senare hade Samuel dock tröttnat på sängen, så nu sover han gott i sjalen istället.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilka underbara bilder att börja dagen med, TACK!

Skönt att det funkar för dig när du är ensam med killarna. Att sjalar är bra redskap när man har med små individer att göra, har jag numera erfarenhet utav, eftersom jag mer eller mindre i två månader

har jobbat med en liten Gordon hängandes i sjalen. Nu är han dock stora killen och far runt med husse och charmar människor i sin väg.

Kram vi ses snart i Götet

2012-03-28 @ 08:57:15
Postat av: Anna 3:an

Hihi, vad söta de är i gymmet och vad fint det var!



Vad bra du är på att hantera hem och barn alldeles

själv! Marcus verkar ju nästan lite överflödig - han får skynda sig att göra sig behövd så du inte byter ut honom... ;)



Igår var jag och Åsa på Hönö och hälsade på farmor, väldigt mysigt att komma ut till skärgården när vädret är så fint! Ni kommer nog få några toppenveckor därute i sommar.



Nu måste jag återgå till min stipendieansökan innan Åsa vaknar...

2012-03-28 @ 11:05:24
Postat av: mormor

Så bra det ser ut!

Vi får nog också plats i gymmet eller vad tror ni?

Kram

2012-03-28 @ 21:49:34
Postat av: maken

Bästa Anna!

Någon måste ju försörja familjen så att Karin och barnen har råd att vara hemma. Än behövs jag nog

2012-03-30 @ 21:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0