Redo

Jag kan nästan säga att vi är redo för julen. Eller iallafall advent. I helgen har det rusats mot jul med en otrolig hastighet. Det var julbasar på svenska kyrkan igår (där jag passade på att jobba några timmar i caféet) och idag har vi varit på julfest på Marcus jobb med tillhörande julklappsutdelning (Johannes vägrade dock hälsa på tomten utan gick direkt till rummet där klapparna fanns) och dessutom har vi julpyntat. Vi gick "all in" på spiselhällen som ni kan se :)
 
 
I köksskåpen finns glögg, russin och mandel, pepparkakor (hembakta) och tidigare ombloggade lussekatter. Så nu är det bara december och advent vi väntar på.
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vi tjuvkikade ju redan lite på förmiddagen, och nyfiken som jag är, så undrar jag vad tomten hade i paketen till barnen?
kram från
Lena o Gordon i Lidköping

2012-11-25 @ 23:01:12
Postat av: Helene

Vad bra förberedda ni är! Snyggt!
Förövrigt var du snygg i förkläde i lördags (!), hoppas det gick bra för killarna och att du njöt av att andas "vuxenluft"... KRAM

2012-11-26 @ 09:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0