Umeå

Jag hinner inte med. Dagarna rusar fram och det är fullt upp från morgon till kväll känns det som. Och dessutom får jag oftast väldigt mycket "hjälp" när jag sätter mig vid datorn, så det blir inte så mycket gjort då.
 
För tillfället sitter Johannes i duschen och jag får lite blogg-ro.
 
Helgen har vi spenderat i Umeå. Det var väldigt roligt. Vi flög upp sent fredag kväll och tog in på hotell. På lördag förmiddag kom våra kompisar Ludvig, Helena och Filip och mötte upp för en förmiddag på stan. Vi hade en del inköp att göra; kläder som vi inte får tag på här. Efter lunch gick vi hem till dem och där var vi sen resten av dagen. Det blev även ett lekplatsbesök och hockeypremiär för Johannes.
 
 
I söndags var det grått och regnigt, så vi åkte till ett lekland och spenderade några intensiva timmar där. Marcus och Johannes vågade sig på "fritt-fall-rutschkanan".
 
 
På eftermiddagen var vi och fikade hos min gamla kollega Thomas och hans fru Andrea. De bor granne med Ludvig och Helena; världen är liten :)
 
Igår åkte vi så hemåt igen och efter ett långt uppehåll på Arlanda kom vi hem lagom till kvällsmaten. Idag är det vardag och jobb och sångstund igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Våååågade killarna verkligen åka i den höga rutschkanan?
Roligt att höra att ni haft en trevlig helg. Nu ses vi snart.
Kram

2012-10-09 @ 08:43:52
Postat av: Tobias

Låter ju trevligt! Vi åker upp om några veckor, men då med nattåg.

kram,
//t

2012-10-09 @ 09:45:18
URL: http://granebo.wordpress.com/
Postat av: mormor

Käns som om ni hade trevligt!
Kram

2012-10-09 @ 11:43:16
Postat av: Helena

Det var superskoj att ha er här! Vi ska verkligen försöka ta oss ned till våren. Kramar!

2012-10-09 @ 19:25:07
Postat av: Anna 3:an

Vad kul med Umeåbesök! Vilken fruktansvärt obehaglig rutschkana..!

2012-10-10 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0