KKH

Johannes och jag har KKH. Det betyder "killar kan helg" och beror på att Karin och Samuel har åkt till Sverige för att träffa främst bäbisar. Dagen började med att vi alla åkte till flygplatsen för att lämna av K och S. Efter detta hade Johannes och jag inte direkt bråttom till skolan. Så vi passade på att ha bakluckepicknick på skolans parkering där vi tittade på de som jobbar med stenläggning utanför. Lämningen gick sen kanon och jag hann med att jobba ett par timmar innan det var dags för hämtning.

Johannes ansåg att det bästa vi kunde göra efter skolan var att åka till Quick Burger för att leka på deras lekavdelning. För att berättiga oss entre köpte jag mig en glass. Sen lekte Johannes loss stenhårt i en och en halv timma.

Därefter åkte vi hem och käkade plättar och tittade på badland på Youtube. Han var nog hungrig för han slevade i sig 21 plättar med sylt.Nu sover han och jag har jobbat lite hemifrån. Frid och fröjd, men nu måste vi sova många timmar för i morgon väntar ett klart tuffare schema.
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Låter jätte-härligt!! Tänk så bra sömnmedel plättar kan vara. Det kanske även vi vuxna skulle pröva.
Ha en fortsatt bra helg båda två. Kramar

2013-04-27 @ 18:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0