Efter regn kommer....

Igår förmiddag hade jag tänkt att vi skulle gå till lekplatsen, men när det började bli dags vräkte regnet ner och varken jag eller barnen var så sugna. Så vi stannade inne en stund till, men plötsligt hade regnet upphört och när jag föreslog för barnen att vi skulle gå ut och plaska i vattenpölar fick jag dem genast med mig ut.
 
 
Idag är vi hemma och väntar på en tekniker som ska komma och titta på vårt modem som varit lite kass den senaste veckan; internet kommer och går lite som det vill. Han ska komma mellan 8 och 12.30, så vi får väl se hur dags han verkligen dyker upp.

Kommentarer
Postat av: Anna 3:an

Hoppas teknikern dykt upp nu!

Ser skoj ut att plaska i vattenpölarna, en bra uteaktivitet tycker jag!

2013-12-20 @ 13:15:47
Postat av: Farmor

Härligt med en mamma som låter sina barn ha kul!
Pappa Marcus kanske kan lära dem att dika lite i gräsmattan, så vattnet kan ta nya vägar. Det tränade han mycket på när han var liten.
kram, kram

2013-12-20 @ 13:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0