Sanningen

Nu har jag till slut fått tid till att berätta sanningen om besöket i lekparken i inlägget karnevalslov. Bilden på sönerna och mig på bänken ser väldigt idyllisk ut. Det var det också, just då. Bara några ögonblick senare gick Samuel ner från bänken och Johannes och jag satt och hade det väldigt bra. Helt plötsligt sparkade Karin mig rakt på vänster fotknöl. Jag vrålade rakt ut i luften något i stil med -Va gör du? Detta till följd av både överraskning, smärta och skräck. Karin åberopade fotboll som ursäkt. Hennes förklaring var helt enkelt att det hade rullat in en boll under bänken där vi satt. Tur att hon slutade med fotboll kanske?

Kommentarer
Postat av: Mamma/svärmor

Det är tag i den tösa!

2013-02-21 @ 19:20:20
Postat av: Anna 3:an

Karin var målvakt...behöver inte vara så träffkänslig med foten då!

2013-02-24 @ 16:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0