Fräscht?

Johannes är lite förkyld. Inte så att det forsar ur näsan på honom, men han snorar lite. Imorse på väg till skolan pratade vi om att snyta sig. Det är något han inte gärna gör hemma nämligen. Han berättade då att i skolan finns det papper att snyta sig med (vet han inte att det finns hemma också?!). Jag frågade om han bad någon av fröknarna om hjälp med det i skolan. Nej, sa han. Nähä, undrade jag; snyter du dig själv. Ja, svarade han. Jag fräser ut och sen torkar jag med tröjan. Jaha, blev mitt enkla svar..... 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Där ser man..............
bara inte mamma eller pappa är med, finns det lösning på det mesta.
Krama farmors små snorungar!

2013-03-11 @ 20:40:07
Postat av: Helene

Hurra för handsprit!

2013-03-12 @ 14:18:42
Postat av: Anna3:an

Haha!

2013-03-14 @ 08:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0