Närhet

Marcus är på sin första tjänsteresa det här året, så vi andra tre får klara oss själva hemma några dagar. Johannes har fått välja var han vill sova och valde då stora sängen tillsammans med mig och Samuel. Vilket ju är mysigt och fungerar alldeles utmärkt när man är ensam vuxen med de två små. Båda barnen lägger sig samtidigt, Johannes dock med förutsättningen att vi kan tända och läsa lite till när Samuel somnat. Fast då sover han själv sen länge... Både igår och idag har nämligen Samuel varit den som tagit längst tid på sig att somna. Vanligtvis somnar han på fem-tio minuter, men nu har det tagit ungefär det dubbla. Ikväll kom han till ro först när han hamnade nära storebror.
 
 
Under natten fungerar det bäst om jag ligger i mitten, men jag får se om jag kan/vill flytta på Samuel när jag lägger mig.
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Så gulligt!
Hoppas du får plats och att ni får en natt med mycket sömn.
God natt
från svärmor

2013-03-07 @ 21:41:00
Postat av: Anna 3:an

Vad mysigt det ser ut!

2013-03-09 @ 10:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0