Pyntat

Påsken närmar sig med stormsteg och givetvis har vi pyntat med påskris! Farmor var snäll och skickade fjädrar i tre olika färger till Johannes och dessutom hittade jag fjädrarna från förra året (i tre andra färger), så vi fick ett fint och färgglatt ris!
 
 
Samuel har en riktig tröttdag idag; han har sovit i två timmar nu, så jag har hunnit fixa en del grejer här hemma som inte är så lätta att göra när han är vaken. Snart ska jag väcka honom så han får i sig lite lunch.
 
Idag är sista dagen i skolan för Johannes innan det två veckor långa påsklovet. Tack och lov var han väldigt glad när jag lämnade honom i skolan imorse, vilket jag inte varit bortskämd med de senaste, säg 6-7, veckorna. Det var givetvis väldigt skönt!
 
Imorgon eftermiddag åker vi till Rotterdam för två hotellnätter, stadstur och badland. Glad påsk!
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Vi önskar också er en Glad Påsk.
Kram från mormor och morfar

2013-03-28 @ 15:50:12
Postat av: Farmor o farfar

GLAD PÅSK-hälsningar hoppas vi att ni har fått med posten från oss och kusinerna i Stockholm. De var väldigt entusiastiska förra helgen inför brevet som skulle skickas till Johannes och Samuel.
Hoppas ni får en trevlig påsktur med bilen.
kram, kram

2013-03-29 @ 15:58:18
Postat av: Jenny

Badland i Rotterdam väcker enkel gamla minnen...
Glad påsk!
Kram Jenny

2013-03-29 @ 16:09:47
Postat av: Anna 3:an

Glad påsk och hoppas ni får en riktigt bra helg!

2013-03-29 @ 18:59:45
Postat av: Karin

Jenny, hade glömt att vi var på badland i rotterdam :) det vi ska på ligger dock 30 min med bil härifrpn, så är inte samma. Idag har vi dock passerat mitt gamla jobb mm. Fick du mitt mms?

2013-03-30 @ 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0