Regn, regn och åter regn

Men mitt i allt regnandet kom en fin dag, som dessutom lämpligt nog var en lördag och hela familjen var ledig tillsammans! Medan Marcus var och gymmade passade jag och barnen på att leka lite i trädgården.
 
Vår modemedvetna Johannes skulle ha knästrumpor precis som fröken Letitia brukar ha.
 
 
Sameul får än så länge "stå ut" med de kläder jag väljer åt honom. Johannes var väldigt nöjd över att han hade keps.
 

Den blev dock inte långvarigt kvar på huvuet, och inte heller jackorna, för när solen kom fram blev det riktigt varmt. Att stoppa kritor i krukhål kan man roa sig med länge. Senare under dagen hade vi två krukor framme och då upplyste Johannes oss om att det var glasåtervinningen och att man kastar vitt glas (kritor) i en den ena och färgat i den andra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Roligt med barn som är både mode- och miljömedvetna. Sedan vet jag inte om jag alltid delar Johannes klädsmak, men det är klart att knästrumpor kan vara "lagom" ibland.
Kram, kram

2013-05-21 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0