Somrig oktoberdag

Idag har vi haft en helt fantastisk dag här i Bryssel. Dagen började med en skön cykeltur för att lämna Johannes i skolan. En lämning som gick så smärtfritt och glatt som det inte gör alltför ofta. Han hade inte ens tid att vinka i "andra" fönstret, vilket är ett måste de flesta dagar. Senare på förmiddagen åkte jag och Samuel och lekte i solen på en lekplats innan jag (och han, men han sov i vagnen) blev bjuden på födelsedagsrestauranglunch av en väninna.
 

Vi åt och pratade bort ett par timmar innan det var dags att åka och hämta Johannes. Jag behövde egentligen åka en sväng till Ikea, men då biltermometern visade på 23 grader åkte vi istället direkt till lekplatsen. Marcus anslöt när han bestämde sig för att gå tidigt från jobbet.
 

I skrivande stund sover de två små gossarna, Marcus betalar räkningar mm och jag bloggar samtidigt som vi hör hur regnet öser ner utanför fönstrena. Så det känns verkligen som vi utnyttjat dagen till max!

Kommentarer
Postat av: Anna 3:an

Vilken härlig dag! Brittsommar igen :) Roligt när man faktiskt lyckas utnyttja de fina dagarna också och de inte bara går till spillo utanför fönstret.

2013-10-23 @ 13:23:24
Postat av: Momor

Vi hoppas på lika fint väder nästa vecka!

2013-10-23 @ 17:10:52
Postat av: Farmor

Barfota killar ute i slutet av oktober! Då är det varmt. Det är samma här hemma, men inte riktigt lika varmt. Jag var ute redan strax före 8 igår morse och då var det 15 grader, så i vinterkappa blev det lite svettigt.

2013-10-24 @ 08:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0