Husdjur

Sen sommarveckorna hos mormor och morfar har Johannes blivit väldigt förtjust i programmet Djurakuten och vi tittar i princip dagligen på ett eller flera avsnitt, oftast som nedvarvning innan sänggång. Idag tog vi en lugn morgon i soffan med några avsnitt, men det är, iallafall i dagsläget, helt säkerställt att vi inte ska skaffa ytterligare husdjur mer än våra fiskar. Johannes undrade nämligen lite försynt mitt under ett avsnitt vad som händer om man steker en liten hund.....
 
Eftersom Johannes blivit med våningssäng så har Samuel fått ta över hans gamla, och den står tätt intill dubbelsängen på min sida. När jag lägger båda barnen somnar Samuel i sin säng och Johannes brukar somna i min säng. Häromkvällen måste han känt sig lite ensam efter en stund och därför hittade vi honom hos Samuel.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna 3:an

Åh, mysig bild! Låter klokt att inte skaffa husdjur också...

2013-09-01 @ 19:14:38
Postat av: marcus

Frågan är väl om J får komma på besök igen hos farmor och farfar. Gordon kan väl klassas som en liten hund?

2013-09-01 @ 21:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0