Mellandagar i Göteborg

Den 27:e december möttes hela familjen upp i GBG. Jag kom från Lidköping där jag hade passat på att, utöver bandyn, träffa och luncha med farmor Birgit i hennes nya boende samt sova över hos min kusin Petra med familj. Karin och barnen kom från Skåne. I och med att jag hade lyckats låna bil i GBG hade jag kunnat förbereda med handling vilket var skönt.
Under dagarna i GBG hann vi med mycket samtidigt som vi kände oss lediga. Vi var på skogsutflykt, Julmarknad på Liseberg, Universeum med familjen Klars, fika hos Wikström/Ringberg och middag hos fam Thomasson/Lindskog.
 
Lek i lägenheten, men var är Johannes?
 
Fika i skogen
 
Jul på Liseberg sett från mammas nacke
 
Ordning och reda i Universeums lunchrestaurang
 
Anja och Johannes ändrade på detta påhejade av sina småsyskon
 
Samuel på Jobbis på Universeum
 
I hajens käftar 

Kommentarer
Postat av: Farmor Lena

Innehållsrik tillvaro som vanligt!
En farmor blir dock smått förtvivlad över att inse att lille snälle gullige Johannes har ställt till det så i restaurangen. Han måste ha blivit vilseledd av lilla tjejen.

2014-01-13 @ 22:39:32
Postat av: Anna 3:an

Roligt att se så mycket bilder! Det var väldans vilken rövare Johannes levde i restaurangen!

2014-01-14 @ 09:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0