Semester

Idag jobbade jag min sista dag innan semestern.Glädjande nog har sommarvädret kommit tillbaka till Bryssel. Det ger ju onekligen en mer upplyftande känsla att lämna kontoret och mötas av fint väder när man går på sommarsemester. Förra veckan bjöd på regn och 15 grader men idag när jag satte mig i bilen visade biltermometern 41 grader. Det visade sig inte riktigt stämma och efter en stund hade den gått ner till 37. Nu är snart klockan 20 och nu har det gått ner till 33. Ett stabilt väder med en temperatur mitt i mellan 15 och 37 vore att föredra. Joggingturen får nog sparas till i morgon bitti. Oavsett väntar nu 6 veckors ledighet. Personrekord!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Njut nu!
Det är skönt att vara ledig, även om vädret inte kommer att vara bra hela tiden. Vi håller tummarna och hoppas att allt går bra för er alla.
Kram Eva

2014-07-18 @ 20:28:39
Postat av: Mamma

Du är väl värd en semester och vi hoppas att du ägnar den till att avlasta Karin lite och även till att ta hand om en ny liten familjemedlem. Som du förstår så tycker vi att ni har onödigt varmt, men det behöver vi ju inte bry oss om eftersom ni tycker det är ok. Vi har haft två kanonfina dagar med max 24 grader, så nu kan vi njuta av våra semesterveckor.
kram till er alla

2014-07-18 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0