Sverige

Medan min garderob organiserade sig spenderade jag helgen i Göteborg tillsammans med Johannes och Hugo. Upp från Skåne kom även mamma och pappa, så i lördags gjorde de Universeum med Johannes, Åsa och Anna medan jag och Hugo gjorde stan och fixade ärenden. Det blev även med middagar med Anna, Björn och Åsa, besök hos hus-nyinflyttade kompisar gånger två samt en heldag hos de årliga julpysselvärdarna. Där blev det, förutom julbak och lunch och middag, "vattenrutschkana" i trädgården. Mycket uppskattad av de åkande barnen.
 
Sagostund med mormor och morfar
 
På väg upp
 
Lek med nyinköpt flygplan. Johannes var väldigt noga med att det skulle finnas flygplan även till Samuel och Hugo.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Det måste väl vara ett vinnande koncept...........
åka bort och umgås med kompisar medan garderoben "organiserar" sig !!!
Jag tror att även de hemmavarande killarna hade det bra.
kram, kram

2014-11-25 @ 17:59:48
Postat av: Mormor&Morfar

Tack för trevliga stunder! Kram

2014-11-25 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0