Sällskap och karneval

Mitt frukostsällskap imorse påstod att det ville ha lugn och ro och flyttade ifrån mig (och Hugo). De tyckte dessutom att vi skulle sitta i köket, så det blev tyst nog för dem i vardagsrummet :) 
 
 
Nästa vecka är det karnevalslov i skolan och det brukar innebära att onsdagen i veckan före lovet (det vill säga igår) är karnevalsdag i skolan. Johannes och Samuel brukar inte vara i skolan på onsdagar, men detta ville de vara med på. Johannes har tidigare år inte alls varit sugen på att klä ut sig, men det har förändrats mycket under de senaste månaderna. Samuel har varit mer förtjust. Och när han dessutom fick vara sin favoritfigur ville han absolut inte stanna hemma.
 
Så de här två fina gossarna vinkade jag hedå till på skolan igår.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna 3:an

Fina killar! Kul att Johannes har börjat gilla att klä ut sig också. Samuel är ju bara för söt som spiderman :)

2015-02-12 @ 21:21:49
Postat av: Farmor

Vilka läckra killar. Tänk att de har riktiga byxor på sig, händer inte så ofta.
Hur blev det för dig o Hugo som fick sitta alldeles ensamma och äta frukost? Stackars er............
varade det länge?
kram, kram

2015-02-12 @ 21:36:46
Postat av: Farfar

Hu vilka farliga killar men det är nog bara som dom ser ut. Krama dom från mig

2015-02-12 @ 21:54:30
Postat av: Mormor& Morfar

Alla möjligheter till fest är kul.Hälsa till pojkarna att vi tycker att dom var fina. Kram

2015-02-13 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0