Glad badpojke

Idag åkte vi till badhuset i Kristianstad tillsammans med mamma och pappa. Eftersom pappa varit lite krasslig den senaste veckan, så åkte han med som påklädd badvakt och mamma fick "offra" sig och hoppa i plurret. Från början fick Hugo stanna på land, men efter en stund tänkte jag att det var dags att låta honom prova vara i bassängen. Och idag blev det succé! Han har tidigare mest gråtit i vattnet, men idag skrattade han och verkade väldigt nöjd. Mycket roligt. Johannes och Samuel var som vanligt som två fiskar i vattnet.
 

Inom kort kommer fler inlägg från vår jul- och nyårsledighet.

Kommentarer
Postat av: Mormor

JA, tänk att jag inte frös!!

2015-01-10 @ 18:37:56
Postat av: Gubben på vift

Kul att Hugo verkar arta sig som bad(d)are han också. Det kan ju tänka sig bli mer av den varan framöver.
Jag är nog ändå mer överraskad över att mormor inte frös vid bad. Henne har jag dock gett upp hoppet om beträffande att bli en bad(d)are

2015-01-10 @ 19:45:30
Postat av: Farmor

Roligt att se en liten Hugo som är på hugget igen! Klart att han kommer att bli en liten badpojke med sådana föräldrar.
Däremot tvivlar jag på att mormor doppade sig, hon är ju inte med på bild. Hälsa henne så gott!
kram

2015-01-11 @ 17:25:42
Postat av: farfar

Bilderna talar sitt tydliga språk,men bad utan bild är väl lite tveksamt....

2015-01-12 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0